duminică, 29 august 2010

nu te grabi sa vii, toamna!

Nu te grabi sa vii, toamna , mai lasa-mi ragazul unui popas de vara...
Nu te grabi sa vii, toamna, nu mi-am pregatit inima pentru intalnirea cu tine si poate, daca-mi mai lasi cateva zile ragaz iti voi invata mirosul si te voi accepta ca pe o floare suava de crizantema...

De dimineata ma incearca toamna...
M-a trezit plopul de la balcon... isi numara frunzele care-si fac bagajul pentru marele drum, apoi vantul care isi lustruieste aripile, pentru a lua in stapinire pamintul... vantul care raspunde primul l-a catalogul toamnei...

Vei veni toamna, caci e momentul sa-ti intri in drepturi, dar ai bunatatea si mai lasa-mi, rogu-te, cateva zile de vara, sa ma despart cum se cuvine de un anotimp cu vise si trairi, ca o nesfarsita vacanta ...

...Fii buna toamna,
nu ma intrista cu sunetul de clopotel si urma pierduta in nisip de vara... trecuta...

3 comentarii:

  1. Buna seara umbra mea draga si draguta,sper sa ma descoperi mereu printre randuri scrise cu placere.Vreau sa împărtășesc o bucurie de-a mea,in data de 27.august.2010 am lansat al doilea volum de poezii ,,Evadare in cuvinte''.
    Foarte frumos ai scris...

    http://www.youtube.com/watch?v=Oj0VBGKCZRY

    http://www.youtube.com/watch?v=n2E2Y0d0ILU

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru felicitarii draga mea ,,umbra''.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a trezit plopul de la balcon... isi numara frunzele care-si fac bagajul pentru marele drum, apoi vantul care isi lustruieste aripile, pentru a lua in stapinire pamintul... vantul care raspunde primul l-a catalogul toamnei...

    Adevarat si frumos pe linia sufletului..O seara cu senin iti doresc!

    RăspundețiȘtergere