luni, 23 august 2010

Un prieten sau... o amintire?

Sunt oameni care au talentul de a ne dezamagi!
Ii cunoastem de ani de zile... crestem cu ei, ne maturizam, invatam sa supravietuim impreuna si la un moment dat... ceva nu mai functioneaza!
De ce?

* pentru ca, nu mai depun eforturi si nu se mai implica emotional...
* pentru ca, refuza sa mai fie de acord cu noi...
* pentru ca, nu mai avem idealuri comune...
* pentru ca, "celalalt", are o casa mai... si o masina mai...
* pentru ca, odrasla celuilalt, e mai frumoasa si mai desteapta...
* pentru ca, amintirile nu mai sunt comune si fiecare are o versiune proprie...
* pentru ca, ochii unuia au uitat sa mai priveasca la necazul si la nevoia de intelegere a celuilalt...
* pentru ca, prietenia a devenit un termen desuet si jenant...
* pentru ca, astazi prietenia este de vanzare si se cumpara gratis pe facebook,twitter si hi5...

Am dezamagit un prieten, dar am fost dezamagita la randul meu...
In speranta ca nu e totul pierdut, imi recunosc greseala si te rog, daca ma citesti:
- IARTA-MA!
Da-mi un semn si dimineata zilei de maine sa vina cu miros de ceai verde si cu un gand de impacare ...

5 comentarii:

  1. Draga Aris, din pacate cred ca omul este mult prea ocupat in ultimul timp si face de multe ori si lucruri de care nu se simte f multumit. Oricum, eu zic ca gestul tau este unul nobil. Si, stai linistita ca un prieten adevarat nu te uita niciodata. Sper ca ai primit pana acum ceea ce iti doreai: acel semn! Ai grija de tine, draga mea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Aris,
    cu regret iti spun ca societatea umanista a sucombat cu vreo 15-20 ani in urma.imi este dor si mie ca de altfel multora de vremurile acelea.Umanismul a fost vulnerabil in fata tehnologiei si ideologiei.
    nici eu nu ma regasesc in aceasta societate moderna ,merg inainte din inertie,in schimb copii nostri sant autorii modului de viata actual.inca nu stiu e fatalitate sau binecuvantare,istoria va spune.
    Ceea ce este foarte important este ca Dumnezeu nu se schimba si ne iubeste daca ramanem de partea Lui!
    fi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...
    ai perfecta dreptate Kis... dar asta e lumea pe care o evoc, lumea minunata in care imi evadeaza gandurile... ce traim astazi nu ma reprezinta si copiii nostri merita tot ce-i bun... oricum fiecare alege sa fie ce-i place...
    Multumesc de binecuvantari, ma emotioneaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpa mea grădinile ornamentale
    sunt din China,văzând aşa frumuseţi
    am uitat să trec ţara.
    Mulţumesc de vizită şi te mai aştept.
    Să ai o seară minunată!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos! esti o femeie valoroasa si iti multumesc pentru interventia ta in viata mea!

    Referitor la un comentariu de mai sus, mi-ar fi placut sa cunosc si eu perioada umanista. nu am decat 20 de ani si sunt luat de valul tehnologiei, mai ales ca studiez informatica. cert este ca oficial, de suflet nu prea se mai are grija. dar in particular, sunt foarte multi oameni care tanjesc dupa sentimente, iubesc si sunt iubiti, simt si isi exprima afectiunea fata de cei din jurul lor, incearca si reusesc sa trezeasca si in ceilalti aceasta bucurie, bucuria vietii. si de asemenea, Dumnezeu nu este neglijat asa cum pare sa fie...multi Il cauta, multi vor sa-L regaseasca si sa se puna la pieptul Lui protector. Lipseste doar curajul...

    Si stiu ca cel mai mare manipulator in masa este TV-ul. Buletinele de stiri...daca acolo s-ar da stiri pozitive, lumea s-ar schimba!

    Dar sa ne bucuram de viata pentru ca alta nu vom mai avea! Sa o lasam un pic mai buna decat am gasit-o!

    Te pup si sa ai incredere in Dumnezeu! Traieste cu incredere, cu siguranta, pentru ca totul este de la El!

    RăspundețiȘtergere