sâmbătă, 19 martie 2011

Rugăciunea unui înger...

5 comentarii:

  1. Vaii... mi-au dat lacrimile. Ce scump e! Și cu câtă durere se roagă el... foarte frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deniza draga,
    in vremurile astea grele speranta noastra e inocenta copiilor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am aflat ca Pavel Stratan mai are un copil.Habar n-aveam ca e fiul lui acest ingeras.Am cautat pe Google si am vazut ca da,pe langa Cleopatra mai este si Cezar.Ce copii frumosi si inteligenti,Aris! Multumesc frumos pentru videoclip!Sunt o mare admiratoare a lui Pavel Stratan,mi-a placut din prima clipa .Am vazut videoclipul melodiei "Beu" si de atunci am inceput sa indragesc acest om .E un om minunat iar muzica si versurile sale imi plac in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte adevarat ARIS...inocenta copiilor mai poate face ceva in ziua de azi,mai poate salva lumea asta de la pierzanie.Te felicit si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere