vineri, 4 martie 2011

Un vis...




Mi-aş dori ca atâta timp cât pe chipul meu mai sunt urmele tinereţii, să fiu frumoasă, elegantă, aşa cum sunt actriţele, de la Hollywood, în filmele vechi.
Să redevin femeie...
M-am săturat să port blugi - pantaloni în general - din comoditate, cizmuliţe cu tocuri joase, gecuţe - haine care trebuie să-mi ofere libertate de mişcare şi să fie cât mai practice.

Un fel de salopete pe care le purtăm cam 80% din femei!

Parcă, vreau să mă bucur de anii de tinereţe care mi-au rămas, să mă privesc în vitrine cum făceam la 20 de ani, să mă simt ca o prinţesă! Să întâmpin primăvara cu poftă de viaţă şi zâmbetul sincer al omului frumos!

Mă gândeam... ce-ar fi să apar odată îmbrăcată în stilul lui Marilyn Monroe?


8 comentarii:

  1. Sunt total de acord! si eu sunt tanara si uneori ma imbrac prea fad si prea obisnuit, asa cum suntem toti intr-o viteza si o comoditate usor indiferenta. Lupt cat mai mult sa fiu feminina, si sa ma apropii de stilul femeilor din anii 50!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate.Cand aveam 18 de ani, mergeam la plimbare cu cele mai frumoase toalete si eram printre cele mai elegante domnusoare din orasul meu.
    Acum parca imi este rusine sa ma imbrac mai elegant, cand in jurul meu vad doar blugi si tricouri.
    Alte vremuri Aris draga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cadar,
    cred ca te referi la Katherine Hepburn.
    Da, o doamna foarte rafinata, dar nu mi se potriveste stilul ei. Eu am fata rotunda, sunt miniona si am forme!
    Danube,
    ne-am pierdut feminitatea. Tu esti atat de frumoasa, ar fi pacat sa nu imbraci fuste, rochite si tot felul de lucruri dragalase care te fac o mica printesa!
    Elena,
    tot o sa-mi indeplinesc visul asta. Sa nu te miri daca ai sa ma vezi pe la stiri defilind intr-o asemenea tinuta prin oras...

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnelor si domnisoarelor ; trebuie sa va imbracati in functie de eveniment. Trebuie sa va simtiti bine in hainele pe care le imbracati.Si chiar daca purtati blugi trebuie sa constientizati ca cineva dintr-o multime de oameni va poate admira.eu va admir ca sunteti preocupate de acest lucru, faceti ceva iesit din comun , purtati haine pe care le tineti ca amintire , refaceti-le scoateti palaria din sifonier ca nu va amendeaza nimeni. Fiti voi insiva , simtiti-va pe strada ca pe o scena. Jucati cel mai important rol ; rolul principal din viata dumnevoastra. Va pup si va iubesc . O PRIMAVARA FRUMOASA TUTUROR FETELOR!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga C.T,
    Subscriu!
    Sa-ti fie primavara asa cum iti sunt vorbele.
    Vesele si insorite!
    Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi interesant sa vezi o femeie imbracata pe strada in stilul lui Marilyn Monroe ,doar ca nu cred ca oamenii ar intelege de ce ea s-ar imbraca astfel .O primavara frumoasa si la multi ani de 8 Martie ,sa fi fericita !

    RăspundețiȘtergere
  7. Azucena,
    nu oamenii trebuie sa inteleaga, ci Eu ...
    Multumesc de gand bun!
    Ti-l intorc sa te bucuri si tu...

    RăspundețiȘtergere