marți, 22 martie 2011

Despre frumos...


Cu mare tristeţe am observat că foarte puţini tineri citesc...
De când exist, în lumea virtuală, descopăr multe bloguri care nu spun nimic.
Culmea e că sunt foarte mulţi interesaţi - 50, 100 de oameni - care s-au înscris, să fie prezenţi, la naşterea nimicului. Ce se întâmplă?
Dacă nu mai am ce spune, închid blogul. E simplu. Sau specific, undeva, la vedere:
Oameni buni treceţi mai departe.
Blogul meu e despre nimic.
Nu pierdeţi timpul!
Citiţi altceva...

E adevărat că sunt şi mulţi scriitori, dar puţini cititori. Trăim vremuri triste... Noi suntem trişti. Din când în când alunec în prăpastia asta şi eu, dar revin pentru că îmi place viaţa, iubesc oamenii, îmi place să citesc...
Găsesc, întotdeauna, portiţe de evadare în bucurii simple.

Vin zile superbe de primăvară!
Să înflorim împreună şi să ne trăim momentele de bucurie şi tristeţe scriind... Despre frumos!

4 comentarii:

  1. Aris îți doresc o primăvară
    frumoasă și multe bucurii!
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Elena!
    Sa reinvatam sa traim si sa ne bucuram de viata.
    Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, Dragă,
    Să ştii că te citesc.Îmi place la nebunie cum arată blogul tău şi tot ceea ce simţi şi gândeşti.
    Sper ca-n acest weekend să găsesc puţin timp
    să-ţi scriu câteva gânduri pe mail.
    Aveai dreptate!A venit Primăvara.
    Te îmbrăţişez

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine e imbecil, citind, devine si mai imbecil. Dar unu rafinat si ideologizat, ceea ce si mai rau pentru cartile pe care le-a citit. :))

    RăspundețiȘtergere