miercuri, 5 ianuarie 2011

cu optimismul la purtător...


Cum se cerne timpul!
Am luat-o de la capăt.
Aceleeaşi gânduri, aceleeasi sperante , un nou an!
Eu, tot cu optimismul la purtător şi, să dea Dumnezeu, să fiu sănătoasă şi întreagă la minte că în rest şi necazurile şi bucuriile, vin şi pleacă. Ştiţi cum se spune: Apa trece, pietrele rămân!
Trebuie să mă confund cu piatra sau, cum ar spune cineva drag, dacă nu vrei să fii piatră, atunci fă-te lebădă, să pluteşti pe apă şi să împrăştii în jurul tău frumuseţe. Numai gândul la delicateţea şi graţia minunatei păsări mă face să cred că puterea de a schimba ceva în viață stă în felul în care îmi pot imagina anumite lucruri. Şi cum de imaginaţie nu prea duc lipsă, însemnă că sunt pe val, sper să fiu şi lebăda, nu care cumva să mă transform într-o rață leşească mută!
Nu spun asta pentru că, săraca rață, ar avea vreo problema, dar totuşi... mută?

6 comentarii:

  1. Cred că delicateţea şi graţia le ai în sânge.
    Trec în fiecare zi pe la tine şi-ţi fur cam două buzunare de optimism, atunci când simt că rămân fără.
    Speranţe...vise...am destule!Dar încerc să le iau pe rând pentru a le îndeplini. Nu de alta...dar dacă le iau pe toate în acelaşi timp, mi-e teamă că s-or sparge şi nu vor putea ajunge nici măcar raţe mute.
    Te îmbrăţişez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lacrima draga,
    cum ma bucuri tu si imi furi cate un zambet dimineata!
    Multumesc de citire si stropul de intelepciune:
    "...daca le iau pe toate in acelasi timp(sperantele,visele), mi e teama ca s or sparge si nu vor putea ajunge nici macar rate mute"
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI !sanatate si multe bucurii. Iata ca am mai imbatranit cu un an , timpul nu ne iarta.

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI SCUMPA MEA!
    M-am intors..un an plin de bucuri si
    impliniri iti doresc!
    Te pup si imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. draga Aris traim vremuri cand o rata chiar muta e de dorit(in cuptor pe varza) ,decat o lebada,care ne incanta privirea.
    multe binecuvantari in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca toate penele tale sant facute pentru un domeniu plutitor in gratie...

    RăspundețiȘtergere