sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cuvintele mele


După mintea mea, nu există cuvinte simple şi cuvinte inteligente.
Există cuvinte, atât! Ce contează este înţelesul pe care îl au şi ce transmit...
Nu m-am complicat niciodată scriind texte elevate, am scris pe înţelesul, în primul rând al meu, apoi pentru oamenii care nu sunt mari gânditori şi purtători de DEX în buzunar.
Cuvintele, bine spuse, curăţă sufletul de apăsări şi nedumeriri, dar, mai ales, respiră gânduri şi sentimente ale celui care le scrie. Cititorul preia încărcătura de trăiri a autorului şi rezonează, sau nu, la text. Cuvintele, cred eu, ne ajută să construim vise.
Deci, fiecare din noi, cei care tastăm pe bloguri, avem şansa să ne exprimăm aşa cum gândim!
Eu, în cuvinte simple! Voi?

7 comentarii:

  1. Si eu cred in cuvinte simple! desi de foarte multe ori pe ale mele le imbrac in metafore care sa le asigure profunzimea. Insa da, cred in cuvinte usoare, logice, pe intelesul tuturor. Si metafora e pentru cei care chiar vor sa inteleaga. Consider ca o metafora isteata face mai mult decat tot DEXUL si dictionarul de neologisme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din suffetul meu,izvoresc cuvinte care ajung in alte suflete...restul sunt dorinte,vise,iubirii si doruri in care logica si metafora sunt simple unelte de transcriere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aris, vezi ca mi-am schimbat adresa. In caz ca mai vrei sa intri din cand in cand ma poti gasi aici. O zi buna :)

    http://anticamerad.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, unii scriu cu sinceritate, altii cu emfaza. Ramane de ales.Fiecare ar trebui sa fie el insusi!

    RăspundețiȘtergere