marți, 14 septembrie 2010

oare... ghiciti?

Nu pot lasa ziua de azi sa treaca, nu pot...
De dimineata am coborat in mine cautand cuvinte pentru un om, pe care l-am iubit enorm...
Era un zeu in meseria lui, cand il intalneai iti tineai respiratia sa nu pierzi nimic din ce-ti spune... era atat de simplu si atat de frumos, atat de inocent si atat de rafinat...

In mintea mea, acest om special, era un Moromete modern...
Intelept si sarcastic, dar te citea ca personaj...
Roiesc cuvintele in minte si parca mi-e teama sa le prind, parca nu se potrivesc... sunt prea sarace, prea modeste, prea nelalocul lor...Voi cita o poezie:

...Jocul cu viata...

"Ma tulbura luna si eram indragostit.
Simteam mirosul de femeie.
Altfel miros femeile de la tara,
a aer si a pamint, altfel simti natura si omul.
stateam asa, nemiscat,
si ma inunda o mare fericire."

O sa va rog sa recunoasteti aceste versuri... V-a fi greu, stiu...
Va dau un indiciu... Sunt gandite de un mare actor... poate cel mai reprezentativ actor roman contemporan...

*15 septembrie 2010*

Este actorul Stefan Iordache...
Minunatul om de cultura pe care am avut onoarea sa-l intalnesc o singura data in viata si pe care nu-l voi uita niciodata...
Pe 14 septembrie s-au implinit 2 ani de la plecarea lui la Dumnezeu...
Un gand de neuitare pentru acest "frumos nebun" al teatrului romanesc...

5 comentarii:

  1. Incerc eu Aris vazand ca e pe "ghicite" m-am gandit ca poate fi Mircea Rusu. Gresesc?? ...Da!

    Un zambet :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E nimeni altul de ,,vagabondul vei veitii''si ,,matutorul de praf de stele'' si imaginea a lui cel mai iubit dintre pamantenii maistru-actorul STEFAN IORDACHE

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi place sa ghicesc ceva ce nu stiu..
    Astept sa dai tu raspunsul.Noapte buna draga Aris!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Cadar... e vorba de Stefan Iordache...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...IUBESC TREATRU,CIMATOGRAFIA ROMANEASCA SI PE MARI NOSTRI ACTORI PE CARE IN GENERAL DE ADUCE AMINTE DE EI CAND DUMNEZEU II CHEAMA LA EL SI E TRIST!

    RăspundețiȘtergere