marți, 21 septembrie 2010

Daca Dumnezeu mi-ar oferi inca o bucata de viata...

****************************************de Gabriel Garcia Marquez***

*Daca, pentru o clipa, Dumnezeu ar uita ca nu sunt decat o paiata de carpa si mi-ar oferi o bucata de viata, fara indoiala ca n-as spune tot ceea ce gandesc dar, cu siguranta, m-as gandi la tot ce spun...

*As merge cand ceilalti se opresc, m-as trezi cand ceilalti adorm. As asculta cand altii vorbesc si as savura o inghetata buna de ciocolata...

*As dormi putin, n-as mai visa deloc, caci prin fiecare minut cand inchidem ochii, pierdem 60 de secunde de lumina...

*As demonstra oamenilor cat de mult se insala crezand ca inceteaza sa se indragosteasca imbatranind, fara sa stie ca incep sa imbatraneasca atunci cand inceteaza sa se indragosteasca!

*I-as da aripi unui copil, dar l-as lasa sa invete sa zboare...

*As invata oamenii ca nu ai dreptul sa-ti privesti un confrate de sus, decat atunci cand trebuie sa te apleci pentru a-l ajuta sa se ridice...

...Dar in bucatica de viata traita, am invatat ca toata lumea vrea sa traiasca pe culmi, fara sa stie ca adevarata fericire consta in felul in care escaladezi muntele...

3 comentarii:

  1. "Dacã Dumnezeu mi-ar oferi încã o bucãticã de viatã, m-as îmbrãca simplu, as cãdea în genunchi în fata soarelui, lãsându-mi goale corpul si sufletul.
    Dumnezeule, dacã as avea o inimã, mi-as scrie ura pe gheatã si as astepta primele raze de soare.
    Cu un vis al lui Van Gogh as picta pe stele un poem de Benedetti si i-as oferi lunii un cântec de Serrat.
    As stropi trandafirii cu lacrimile mele pentru a simti durerea spinilor si sãrutul rosu al petalelor.
    Dumnezeule, dacã as avea o bucatã de viatã... n-as lãsa sã treacã nici o singurã zi fãrã sã le spun celor pe care-i iubesc cât de mult îi iubesc.
    As convinge fiecare bãrbat, fiecare femeie cã ei sunt preferatii mei si as trãi ca îndrãgostit de dragoste.
    As demonstra oamenilor cât se însealã crezând cã înceteazã sã se îndrãgosteascã îmbãtrânind, fãrã sã stie cã încep sã îmbãtrâneascã atunci când înceteazã sã se îndrãgosteascã!
    I-as da aripi unui copil, dar l-as lãsa sã învete singur sã zboare. "

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa Septembrie eu am citat aici doar ce m-a impresionat in mod deosebit... Marele Marquez are multe citate memorabile, eu in micimea mea am strecurat stropi de frumos, pentru a le face cunoscute si prietenilor mei virtuali...

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am dat seama, doar ca am completat si eu cu ceea ce m-a impresionat pe mine. :)

    RăspundețiȘtergere