luni, 6 septembrie 2010

sa va fie bine!

Trec zilele... se duc, zboara timpul...

Intru zilnic pe blog in asteptarea celor ce vin, sa mi citeasca cuvintele si sa-mi lase ca semn al trecerii prin lumea mea, ganduri...
Un schimb echitabil, cred eu, o comunicare la nivel spiritual intre oameni care nu se cunosc, care nu si-au vorbit niciodata, dar care devin apropiati pentru ca au inteligenta de a comunica prin ganduri... Mai stiti cum se numeste blogul meu ?
Da, minunile gandului! Atunci cand l am deschis mi am propus sa fac o selectie de ganduri frumoase, sa le preschimb in cuvinte si sa le las scrise aici pentru oameni simpli ca mine, sa le citeasca si apoi sa incerce sa dea raspunsuri...

Cand am inceput sa scriu eram intr-o perioada trista a vietii mele si simteam ca ma incearca o depresie ... apoi am descoperit aceasta metoda placuta de a petrece timpul, dar care m-a ajutat extraordinar... M-am plimbat pe toate blogurile voastre ale celor care mi-ati lasat comentarii, si pe toate blogurile celor care s-au aratat interesati de postarile mele... Am descoperit niste suflete minunate, niste oameni speciali ... deci, in lumea asta atat de agitata si nebuna, exista oameni exceptionali... nimic nu e pierdut... asta e comunicarea de care aveam nevoie pentru liniste...
Un fel de telepatie citita si transformata in frumos...
E reconfortant sa stii ca undeva, intr-un colt de tara mai sunt suflete care rezoneaza cu sufletul tau...

Sa stii ca nu esti singur!...

Nu conteaza aspectul fizic, nu ti se cere cartea de vizita, nu ai nevoie de nimic din ceea ce lumea materiala iti impune pentru a exista... Tot ce-ti trebuie este un strop de vointa, sa crezi in tine si sa-ti lasi un colt de suflet imprimat pe o pagina de blog...
Multumesc!
... un suflet trist si-a regasit speranta, si contributia voastra, a numelor existente sau inventate, care-ati avut ceva de spus, m-a ajutat...
Sa va fie bine, tuturor!
Un gand bun, pentru toti!...
Cu drag...

12 comentarii:

  1. Ma limitez la putine cuvinte Aris, instinctive, primul gand: ... Esti extraordinara !!
    Un zambet
    Monik

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,simt la fel ca tine draga Aris,caci e dureros sa vezi ca cei dragi tie(adica mie) nu te inteleg insa oamenii virtuali te intelegi perfect (nu toti)dar totusi...Tu esti o fata minunata!Te imbratisez si te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stii ce ma bucur ca am fost o firava raza de soare ce a batut la portile gandurilor tale.
    O imbratisare mare-mare, de-aici, de-aproape.
    Sa ai o toamna senina-n suflet si in gand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca si in viata reala, e important ca si aici sa nu iti pierzi prea mult timp cu nimicuri, sa fii selectiv. Dar pe blogul tau ma pot opri fara griji.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te caut mereu , si in tine gasesc
    Stralucirea sufletului meu
    Sunt cuprinsa de liniste si pace
    Dupa ce un val imens intr-o clipa
    Mi-a aratat cat de aproape pot sa fiu
    de tine , de el . de ea si de Viata...
    Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  6. E prima oara cand intru la tine pe blog si din pima m-ai impresionat .Ai niste ganduri senine de impartit pentru toti.Imediat ce am citit postarea ta am simtit o imbratisare calda ce mi-a adus zambetul pe buze.Felicitari pentru naturaletea ,sinceritatea si timpul pe care il aloci zilnic oamenilor virtuali.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si tu esti extraordinara Aris! Eu ma regasesc in toate postarile si trairile tale. Noi iti multumim ca existi! Tu esti minunata. Apropo si eu mi-am creat blogul din aceeasi cauza, nimeni nu era acolo langa mine, pentru a ma incuraja si pentru a ma ridica din griji/greutati...Si intr-adevar blogul este o buna terapie pentru sufletele triste. Te pupic dulce si tine-o tot asa, suflet bun:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu siguranta esti o fire de o sensibilitate aparte..si acest lucru se vede. O seara minunata iti doresc de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase gânduri scumpa mea,
    cred că aşa am început cu toţi.
    Pentru mine eşti o fată specială,
    "E reconfortant sa stii ca undeva, intr-un colt de tara mai sunt suflete care rezoneaza cu sufletul tau.."
    Să ai o toamnă frumoasă şi
    senină ca sufletul tău!
    Te pupic dulce..
    Cu mult drag,Elena

    RăspundețiȘtergere
  10. Ni se intampla de multe ori sa ne credem superiori, sa criticam ceea ce se vede nestiind ca inca nu a atins nici un pamanteam desavarsirea! Suntem chemati ca sa iubim pe orice om, indiferent de cum este el! Dumnezeu iubeste pe fiecare!

    fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos este cand un om stie ce cuvinte sa foloseasca atunci cand isi exprima sentimentele! Si ce frumos este cand acel om foloseste un limbaj atat de simplu, dar atat de profund!

    Multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere