sâmbătă, 11 septembrie 2010

*sambata craitelor*

Acolo unde exista frumusete, exista si o Cenusareasa...
In plimbarile pe care le fac in ultima perioada, observ atatea lucruri si plante marunte care, in perioada adolescentei, nu mi-ar fi atras atentia niciodata! De ce?
Pentru ca tineretea are tendinta de a diviniza doar perfectiunea, doar sublimul, doar premiantii... Nu am o explicatie, doar o presupunere... Pentru ca e mai usor sa accepti lucrurile confirmate de altii ca fiind perfecte, decat sa ai propriile standarde...
Trebuie sa citesti foarte mult si sa cunosti multe lucruri pentru a-ti permite o parere, caci gusturile oamenilor sunt influentate de viziunea si acceptarea frumosului din fiecare!

Toamna aceasta ma intampina de peste tot cu ochisori curiosi de... craite... acele floricele portocalii, rosii sau galbene cu un miros specific...
Recunosc, nu le-am dat niciodata o atentie foarte mare dar acum am impresia ca i-si fac o reclama agresiva, pentru ca peste tot in oras sunt craite...
Si... sunt minunate...

In vremea toamnei imi placeau foarte mult crizantemele... imi plac si acum, dar daca iubesc florile, cum as putea discrimina frumoasa craita...
Daca ele mi-au invadat campul vizual si mi-au atras atentia, merita o zi doar a lor...
Asa ca astazi am decretat o zi speciala pentru sufletul meu:
* Sambata craitelor!*

5 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ZtbSXhzv02g

    RăspundețiȘtergere
  2. crizantemele sunt flori caracteristice toamnei.
    sunt parca mai "rafinate", mai "sofisticate".
    asemeni acelui gen de oameni care iese repede in evidenta dintr-o multime. :)

    craitele in schimb infloresc vara, sunt marunte si dragute, le gasesti parca peste tot.
    sunt precum oamenii obisnuiti.
    probabil asta este motivul pentru care de multe ori trec neobservate.
    insa parfumul lor destul de puternic parca-ti striga "suntem si noi aici!!!"

    multumesc pentru vizita, te mai astept.
    o sa mai trec si eu pe aici.
    pentru ca-mi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumusetea Celui divin, intru cele mici si smerite ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac mult crizantemele ,si toate florile .Fiecare peisaj are o frumusete aparte ,iar florile ,pietrele ,raul sunt detalile ce infrumuseteaza coltul de paradis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac craitele, aceste superbe flori puternice si nepretentioase care rezista pana la caderea zapezii si dupa..

    RăspundețiȘtergere