miercuri, 28 iulie 2010

Cine este Dumnezeu?

Cine este Dumnezeu?
Dumnezeu e o forma de energie pozitiva care ne calauzeste viata, e acea mireasma minunata de floare udata de ploaie, este luminita candelei din fiecare casa, este cuvantul din fiecare rugaciune spusa seara la culcare, este lacrima curata a fiecarui copil nou nascut , este prima frunza care pleaca toamna si primul fulg de nea care anunta iarna, e suspinul dragostei si acceptarea iertarii in sufletele chinuite si triste, e fiecare biserica ce isi striga copiii sa asculte vocile ingerilor...
Dumnezeu e in tot si toate, intinereste cu noi, iubeste cu noi, sufera cu noi si plange cu noi, iar uneori moare odata cu noi. Asfel, descoperim ca nu suntem niciodata singuri... Descoperim ca nu avem doar drepturi, avem si responsabilitati... una din ele ar fi sa avem decenta de a recunoaste ca fara Dumnezeu nu suntem nimic, si seara la ora bilantului sa-i multumim ca ne-a mai daruit o zi si sa-i spunem:
-Iarta-ma Doamne, in prostia mea nu am stiut ca tu mi-ai daruit Drumul, dar eu am ales cararea...

4 comentarii:

  1. Bună să-ţi fie inima şi ziua de astăzi, Aris!
    Mulţumesc pentru că mi-ai ascultat rugămintea.
    Recunosc că nu intru zilnic pe blog, dar aici, la tine, găsesc o oază de linişte. Cred că ar trebui să citeşti(dacă nu ai citit deja) blogul Monicăi(o doamnă dragă mie, o prietenă virtuală cunoscută pe blog). Linkul blogului ei, este:
    http://dumnezeusieu.blogspot.com/
    Ai încercat vreodată să publici o carte? Faci parte din acei oameni care au scrisul în sânge. Când cineva citeşte rândurile tale, e imposibil să nu le simtă.
    Poate, undeva, cândva, vom reuşi să stăm de vorbă la o cafea, sau la o dulceaţă cu un pahar de apă rece.
    Să-ţi fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Lacry, pentru cuvintele frumoase si pentru faptul ca ne-am cunoscut, chiar si in mediul acesta virtual... nu stiu cat talent am, dar uita-te si tu la ce carti sunt in ziua de astazi, cine m-ar tipari? Aproape ca mi-e frica sa cumpar o carte scrisa de autorii acestia moderni, de teama sa nu plang dupa bani...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Aris, am ajuns aici, pe bolgul tau, prin intermediudul Lacramioarei care ti-a facut putina publicitate. Este o fata buna si are perfecta drepatate cand spune ca este o oaza de liniste aici..:)
    Sa stii ca am ramas uimita si profund impresionata de modul in care l-ai definit pe Dumnezeu, si de toate celelalte posturi ale tale. Ai un simt fin al realitatii, si este o placere sa fi citita.
    O imbratisare in acest Dumnezeu pe care il avem in comun si pe care il iubim atat de mult.
    Monik

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Monik... chiar si forma aceasta de a ne citi gandurile ne poate da o noua speranta ca v-a fi bine, ca mai sunt oameni frumosi si calzi... ca nu e nimic pierdut atata timp cat gandim frumos...
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere