sâmbătă, 11 decembrie 2010

Duelul

Fiica mea îmi spune astăzi:
-Mamă, nu mai pune cuvintele pe bigudiuri. Lasă-le aşa, naturale, cum îţi vin în minte.
Eu răspund îmbufnată:
-Dacă mie îmi plac coafate, ce ai tu împotrivă?
Răspuns:
-Eu? nimic. Dar pe ele le-ai întrebat dacă le place noul look?

Şi uite aşa, două personalităţi complet diferite, se iau la ceartă pe seama stilului, iubit de una, detestat de cealaltă.Dar, până la urmă ajungem la o întelegere. Eu îmi văd de bigudiurile mele şi ea de afacerile ei!
Aşa redevenim cele mai bune prietene, până la următorul razboi, care sper sa nu fie prea curând si să nu fie cel de-al treilea razboi mondial.
Doamne fereşte!

Au si bărbaţii dreptate, câteodată.
Noi, femeile, dacă nu avem motiv de ceartă inventăm unul de dragul duelului verbal.
En Garde!

6 comentarii:

  1. Ei, lasă Aris, e bine că ai cu cine... e bine că poți... și pot spune că ești o mamă modernă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Deniza...
    Astea sunt doar condimente care dau gust vietii.
    Cat despre mama moderna, ai dreptate. Dar fac eforturi mari sa tin pasul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Jocul de cuvinte e un pistol descărcat la ureche, nu o pană menită să gâdile intelectul.
    -de Charles Lamb
    Cuvintele sunt fereastra deschisa a sufletului tau,sunt convinsa ca esti o mama buna care stie sa fie si o prietena buna in același timp,plus o persoana extraordinara.Te îmbrățișez si te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cadar,
    In primul rand eu cu fiica mea am crescut impreuna. Relatia noastra este una speciala, dar ne face placere sa ne sustinem parerile si sa ne "razboim" din cand in cand...
    Ea imi spune Generalul, deci iti dai seama ca sunt destul de exigenta si nu prea permit incalcarea ordinelor...
    Aceeasi imbratisare,cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  5. Orice duel mamă fiică, are la rădăcină câte un sâmbure de adevăr de ambele părţi. În final, de obicei, câştigă dragostea. În duelurile cu mama, obişnuiesc să cedez, pentru că altfel nu s-ar mai termina niciodată! Fiecare rămâne la părerea ei şi ne facem sânge rău degeaba.
    Mult calm şi toleranţă-ţi trimit, Aris!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da cred ca asa e si trebuie sa fie o relatie dintre mama si fiica...Frumos alint care exprima respect si dragoste.Oricum din cuvintele tale de pe blogul tau reiese ca ai un suflet cald si sensibil.

    RăspundețiȘtergere