vineri, 6 mai 2011

Cu o floare...

Cineva, care mă cunoaşte de mulţi ani, mi-a trimis pe email un videoclip al Oanei Sârbu! Eu, la rândul meu, vi-l fac cunoscut şi vouă, dragilor mei prieteni din blogosferă şi vă invit să ascultaţi, cu mare atenţie, versurile piesei.

Nu-i aşa că o melodie superbă deschide în suflet nimfele fluturilor, colorând în curcubeu viaţa?


Un comentariu:

  1. Stiam melodia...e frumoasa...si m-am gandit sa-ti las un text de la o alta melodie frumoasa cred eu care au acelasi lucru in comun:,,deschide în suflet nimfele fluturilor, colorând in curcubeu viaţa."


    Mii De Culori - Jojo

    1
    Ma uit cum ploua cu stele din cer
    Tot la fel ca si ieri
    Ce-ascund orasu-n doua culori
    Si ferestrele cu flori.

    PreRefren
    Apropie-mi inima ta (inima)
    Si spune-mi ce ascunzi in ea
    Langa tine, iubirea mea (iubirea mea)
    Sunt stelele de argint
    Ce-acopera inima mea.

    Refren
    Ma uit in ochii tai si vad mii de culori,
    Ma uit in ochii tai si-n suflet am fiori
    Ce-mi dau aripi ca sa zbor...

    2
    Stiu ca ti-am spus de multe ori
    C-un zambet ma ridici la nori
    1mbratiseaza-ma si-apoi
    Povesteste-mi despre noi

    RăspundețiȘtergere