luni, 4 aprilie 2011

Nehotărâta...


Primăvara se joacă de-a "v-aţi ascunselea" cu noi... Pare, a fi, un jucător priceput dacă a trecut luna martie şi încă nu am reuşit să dăm de ea. A venit aprilie, dar nu am văzut copaci înfloriţi. Mai apare câte unul în vis dar... visele fug dimineaţa, iar eu rămân cu speranţa că mâine...

Nehotărâtă mireasă, îmbracă superba rochie, aşează-ţi voalul şi urcă în trăsură!

Binecuvântează florile şi ia în stăpânire pământul!
Să explodeze verdele şi să vină păsările înstrăinate!
Mâine dimineaţă, când mă trezesc, vreau să cânt de bucurie că trăiesc... Primăvara!

4 comentarii:

  1. Primavara este unul din ceele patru anotimpuri ale anului.Cand venea primavara, oamenii obisnuiau sa lege de copacii funii albe si rosii, cu scopul de a alunga duhurile rele. Aceasta masura de precautie era luata pentru a preintampina orice fel de posibil dezastru care s-ar fi putut abate asupra florilor copacilor si i-ar fi puDupa un timp, margele frumos colorate au luat locul monedei. In unele parti ale tarii, martisorul este purtat la incheietura mainii, toata luna martie. Dupa care, inainte de rasaritul soarelui, fetele il innoada de trunchiul unui copac sau il pun intr-un arbust de trandafiri, cu convingerea ca toate dorintele lor se vor implini. Insa acum nimic nu mai e ca altadata si nu e la locul lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am văzut azi primul copac înverzit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,Dragă!
    Nu ştiu dacă ţi-am spus vreodată că primăvara e anotimpul meu de suflet.
    M-am născut primăvara şi poate din această cauză iubesc florile mai mult decât orice şi ador primăvara.
    Eu cred, că nu ar mai trebui să o cauţi. TU o ai în suflet!
    Te îmbrăţişez cu mult dor!

    RăspundețiȘtergere