miercuri, 13 aprilie 2011

13 aprilie? E ziua mea!


Uneori, îmi doresc ca ziua aceasta să dispară din calendar. Să rămân pe chip cu anul care pleacă. Nici măcar nu salută, iar eu îl voi pomeni toată viaţa. Ehei, când aveam ... ani! Nu sunt mulţi, nici puţini, sunt doar un număr - par sau impar - ce contează? O viaţă minunată! Poate cu prea multe lacrimi, dar jumătate din ele au fost de fericire. Ştiţi ce frumos plâng de fericire? Lacrima aceea neanunţată e o perlă şlefuită în zbuciumul sufletului meu.

Azi, sunt ocupată, colecţionez perle!








10 comentarii:

  1. LA MULTI ANI ! Sa fii sanatoasa si sa dea Dumnezeu ca perlele acelea sa-ti aduca liniste sufleteasca si pace.Avand in vedere ca 3 este de fapt 4 anul acesta vei avea impliniri pentru ca 2011 este tot 4 Toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI !!!!!! Multe multe bucurii mari si mici, sa-ti fie plina viata de lumina, de iubire, de arta si...de bucuria de a fii tu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu îţi doresc multă sănătate, putere şi motivaţie... La mulţi ani, Aris! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulţumesc!
    Sa fim cu toţii sănătoşi şi să ne bucurăm de viaţa!

    RăspundețiȘtergere
  5. o floare sau mai multe nu sant de ajuns pentru tine ,insa binecuvantarile lui Dumnezeu sant suficiente ,si pe acestea ti le doresc.
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-ti fie viata senina
    ca o zi,de primăvară
    cu iubirea strălucind
    pe cerul sufletului tău,
    și sa simți la fiecare…
    pas mireasma fericiri
    iar,adierea ințelepciuni
    sa te poarte neîncetat pe
    drumul fără regrete!
    La mulți ani draga mea Aris!
    Fie ca tot ceea ce iți dorești sa-ți se împlinească întocmai!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Mulţi Ani si Buni scumpa mea.Să-ţi fie viaţa dulce primăvară!
    Doar bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani,Aris!!!! iti multumesc din suflet pentru pentru ca ai aparut in calea vietii mele si m-ai facut sa ma bucur de minunile pe care le scrii pe blog.Te citesc cu mare incantare.Sa ai parte de sanatate si de cat mai multe lacrimi de fericire.

    RăspundețiȘtergere