vineri, 15 aprilie 2011

Brrr, vin floriile?


La mijloc de aprilie e frig...
Mâine vin" floriile cu soare şi soarele cu florii". Da, de unde! Miroase a zăpadă, iar copacii care au apucat să înfloreasca stau rebegiţi şi nedumeriţi de pedeapsa care a căzut pe florile lor...

Am chef de ceartă, dar nu am cu cine! M-aş certa cu timpul, i-aş arunca în faţă toate durerile, să-mi rămână gândurile curate ca un cer senin. Nimic nu mă îndeamnă să mă apuc de curăţenia de Paşti. Cred că mă voi pedepsi, pentru lene, alergând pe faleză şi topind câteva sute de grame din huzurul de iarnă. Să-mi primenesc gândurile şi să mă bucur de înflorirea copacilor părăsiţi de primăvară.

Cu dor de păpădii, de soare blând şi ciripit de păsărele, mă duc să conving primăvara că mâine vin floriile!
P.S:
Fotografia aparţine domnului Popa Emil!

2 comentarii:

  1. Şi mie mi-e dor de soare...dar aştept cu răbdare, caci ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh dar eu nu mai am rabdare sa tot sa astept primvara sa vina,vreau sa vina odata!

    Dor de primavara
    de M. Vulovici

    Primavara, primavara,
    Vino iar la noi in tara!
    Fluturand din aripioara
    Veniti iute pe sub soare,
    Pe sub soare, pe sub stele,
    Dragalase randunele!
    Veniti iar la casa noastra
    Faceti cuib langa fereastra
    Si jucati-va la soare
    Fluturand din aripioare
    Randunele, surioare.

    RăspundețiȘtergere