miercuri, 27 iulie 2011

Intermediarul

Telefonul din mână s-a oprit la numărul tău. Aşteaptă doar ok-ul…De ieri numărul 076…..77 nu mai are proprietar pentru mine. Te-am apelat de atâtea ori încât telefonul, vechi şi credincios, afişează, de fiecare dată când îl deschid, numărul tău. Numerele acelea, tastate împreună, aduceau râsul, bucuria şi fluturaşii din stomac. Telefonul meu roz se colora în roşu ...


Acum un an ai sunat, pe telefonul unei prietene, neştiind că eu sunt cea care răspunde.

- Alo, aş vrea să ne revedem. Te iubesc!

E adevărat telefonul ei era de ultimă generaţie, mai tânăr ca a al meu cu vreo 10 ani. Şi... cuvintele tale erau nou-nouţe. Eu, cel puţin, nu le-am auzit niciodată! Pentru că discuţiile noastre erau strict profesionale. Doar telefonul meu – ce l-a apucat, oare? – se credea îndrăgostit.


De ieri, numărul tău de telefon nu mai are proprietar pentru mine.Este luat în stăpânire definitiv, cu verighetă chiar, de fosta mea prietenă şi telefonul ei. De ultimă generaţie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu