marți, 21 iunie 2011

Bine te-am regăsit, vară!


Iubirile vin, de cele mai multe ori, nechemate şi pleacă fără salutul de rămas bun.
Unele le uiţi, altele nu...
Toate rămân legate de un gest, un anotimp, de un semn care, din când în când, îţi aminteşte cât de îndrăgostită ai fost, şi râzi...

E uşor să râzi după ce timpul a cicatrizat rana din inimă...

Pentru mine vara e un anotimp care îmi aminteşte de iubirile pierdute. Acum, după mai bine de 20 de ani, a venit vremea să fac pace cu trecutul, să mă bucur de vară şi să mă gândesc doar la imprevizibila zi de mâine...

Bine te-am regăsit, vară!

12 comentarii:

  1. Prin iubirile mele a bântuit întotdeauna duhul mării. şi n-am idee să vă spun sau să vi-l întruchipez pe aici. el face să strălucească încrederea în acea parte din mine în care n-a pătruns nimic ambiguu. şi ce altceva să vă spun decât că vara se nasc idile iar iubire poţi căpăta abia la sfârşitul zilei. ce iubim noi acum nu e amintire, nu-i nici banal, e parte din fiecare clipă ce-o trăim pe-acest pământ. adulmecăm precum un câine, privim în noapte ca felina . . .
    şi ce-i cert, dacă există iubiri pierdute, atunci există şi iubiri imposibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amintirile reușesc să ne țină sufletul tânăr, iar iubirile sunt cele care țin aprinsă flacăra vieții.
    Îți doresc o vară plină de iubire și de flori diafane precum sufletul tău! Și îți mulțumesc din inimă pentru apreciere, cuvintele tale sunt mult prea frumoase, ca-ntotdeauna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cadar, iubirile se pierd in timp pentru ca nu a fost sa fie, nu sunt convinsa de existenta iubirilor imposibile...
    Deniza, daca nu ar exista iubirea cine ar mai scrie atat de frumos? Iubirea, in toate formele ei(ma refer la cea de parinti, de iubit, de copii, de Dumnezeu), construieste in jurul nostru aura aceea protectoare care ne fereste de toate relele lumii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac gândurile aşternute aici. Cine nu citeşte cu sufletul deschis despre iubire?

    Ore pline de magie, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vara e anotimpul in care m-am nascut Aris.Si mi-a placut intotdeauna , e anotimpul meu preferat.Fie ca vara asta sa-ti aduca numai bucurii si clipe senine!Cu bine Aris! A fost o placere sa trec pe la tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanina,
    ma simt onorata de faptul ca ai citit modestele mele ganduri.
    Multumesc si nu pot sa iti doresc decat sa fii fericita toata viata!
    Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena,multumesc pentru urari si marturisesc ca intalnirea cu tine in spatiul acesta virtual a fost o binecuvantare.
    Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca,nu exista iubirii imposibile insa,sunt convinsa ca exista iubirii incompatibile sau karmice...

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, iubiri karmice, sunt de acord, exista!
    Dar si aici e cu dus si intors, pentru ca o iubire karmica nu inseamna o iubire implinita.

    Dar, cred ca filozofam prea mult, iubirea e parte din noi permanent. Este prima gura de aer de la nastere si ultima lacrima lasata pe pamant la plecare.

    RăspundețiȘtergere
  10. asa este, dupa ce se cicatrizeaza ranile e usor sa zambesti, sa-ti amintesti, dar altfel iti este greu...
    Cred ca este bine sa lasam trecutul acolo unde este el si sa ramanem in prezent.

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavi, bine ai venit!
    Eu fac parte din categoria nostalgicilor, dar cel mai bine este sa traiesti in prezent, trecutul nu mai poate fi schimbat...

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc, bine te-am gasit:)
    pai si eu sunt mai nostalgica, si am tanjit mult dupa trecut dar a venit o zi in care am inteles ca el nu se va mai intoarce si nu va mai putea fi schimbat niciodata.

    RăspundețiȘtergere