luni, 20 februarie 2012

A nins cât pentru 20 de ani!

Nu, nu mă revolt, de altfel mă bucur ca un copil naiv care se gândeşte doar la joacă. Nu am zămislit, încă, un om de zăpadă. Iarna e supărată pe mine, nu mai suntem prietene. Ne-am cam certat pentru că şi-a luat munca prea în serios şi (fie vorba între noi, eu cred că de fapt a fost o greşeală de calcul şi nu e prea bună la geografie) a greşit ţara. Siberia e mult mai la nord şi foarte departe de noi să facă asemenea eroare. Dar, e frumos! Oamenii mari nu se bucură,toţi cârtesc că ar fi prea frig, prea multă zăpadă, că întreţinerea costă prea mult, că, că... Doamna Iarnă are demnitatea ei şi mi-e teamă că mai are resurse. Nu de alta, dar să nu fim prinşi nepregătiţi...


2 comentarii:

  1. Sunt multe definitii pentru responsabilitate – insa ce vreau sa dezbat are legatura cu ideea de “cineva care sa aiba, intr-un fel, grija de unele din nevoile noastre”.

    Poate ca ele simt, in mod sincer, ca trebuie sa contribuie la binele societatii in cadrul caruia isi desfasoara activitatea. Poate fac asta din “vinovatie”. Sau poate doar dintr-un simplu interes meschin de “a da bine” in ochii populatiei. Motivul e mai putin important, atata vreme cat cineva beneficiaza.

    ''Globalizarea va fi aceea care-l va urca pe om in Eden dar care va putea in aceeasi masura sa-l arunce in infernul de unde se afla, odata cu actul cunoasterii de sine, si din care a plecat incetul cu incetul cand a reusit sa-si asume responsabilitatea acestui act al cunoasterii, responsabilitate care i-a adus mai intai de toate o structuralizare sociala la nivel de ginti, care s-au transformat in triburi, aparand sclavia, pe urma in primii germeni ai unor formatiuni statale primitive, si odata cu acestea a maririi treptate a puterii individuale pe seama celei sociale.''
    Citat Sorin Cerin

    Te imbratisez Lumina mea draga,si iti doresc o saptamna calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit, Minune! Din punctul meu de vedere, fiecare din noi suntem responsabili de ce se intampla. Au taiat toate perdelele de padure care protejau satele, legile nu sunt respectate si face fiecare ce il taie capul. Poate "urgia alba", cum au denumit jurnalistii iarna, scutura lenea si nesimtirea sub care stau ascunse autoritatile. Suntem o tara care nu gasim solutii la nici o problema serioasa, iar globalizarea nu este o binecuvantare... Sub nici o forma!

    RăspundețiȘtergere