luni, 27 ianuarie 2014

AUDREY...


6 comentarii:

  1. Subscriu...Ce mai faci draga mea Aris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, copil drag, multumesc de intrebare! Ma caut si nu ma gasesc... parca m-am ratacit de propria mi inima... Te imbratisez!

      Ștergere
    2. Cauza?Și eu te îmbrățișez!

      Ștergere
    3. O tristete neanteleasa, necunoscuta, ma tine prizoniera si nimic nu ma bucura... Mi e trist gandul si cenusiu cuvantul, asa ca mai bine tac...

      Ștergere
  2. Îmi pare rău...Ei, nici eu nu mă pot lăuda cu fericirea ci dimpotrivă din 31 Septembrie.2013 sufletul mi- s-a încărunțit și Universul meu s-a întors pe dos și trăiesc o nedreptate... și nu e vorba de o dezamăgire amoroasă sau de situația mea ci, mi-a murit una dintre surorile mele întrun accident rutier în Italia.Dacă am avea un alt mod de comunicare ți-aș povesti...

    RăspundețiȘtergere