sâmbătă, 14 iulie 2012

      Eu, când iubesc, 
înfloresc şi mă contopesc cu bobul de rouă
sărutul soarelui  ridicându-mă la nori.
      Eu, când iubesc, 
născocesc poveşti şi construiesc palate de cleştar
în care ascund nestemata aceea minunată pe care o numesc
cu sufletul deschis: dragoste.
      Eu, când iubesc, 
transform zilele în eternităţi şi nopţile în universuri infinite
călătorind ca o amazoană despletită pe un cal întunecat,
războinică neînfricată gata de sacrificiu.
       Eu, când iubesc,
mă întreb doar cum se numesc stelele 
din ochii bărbatului 
care îmi aduce aminte că exist. 
        Eu, când iubesc...
 respir!

12 comentarii:

  1. Şi eu te iubesc, să ştii!
    O îmbrăţişare

    RăspundețiȘtergere
  2. Lacrima, Lacrima esti atat de... dulce. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, frumos - ce poate fi mai frumos decat iubirea si incercarea adorabila a oamenilor de a incerca sa vorbeasca despre ea in cuvinte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu sa mai fii original, Rosalinda! O traim diferit dar o simtim la fel.

      Ștergere
  4. Superb!Iubirea poate schimba atat de multe si totusi atunci cand iubesti faci si activitatile zilnice.Imi place foarte mult finalul:"eu cand iubesc...respir!"parca te trezeste la realitate si iti spune ca daca respiri tot timpul inseamna ca poti si sa iubesti tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai inteles perfect, Azucena! Cum se poate trai fara iubire, cum se poate trai fara respiratie? Sunt legate cu toate ca acum, cand citesc mesajul tau, imi vine in minte o melodie a lui Ducu Bertzi. Altfel lucrat textul dar acelasi mesaj...

      Ștergere
  5. Ma regasesc printre versurile tale, Aris, draga:
    Eu, când iubesc,
    transform zilele în eternităţi şi nopţile în universuri infinite
    călătorind ca o amazoană despletită pe un cal întunecat,
    războinică neînfricată gata de sacrificiu.
    Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand ne citim avem o comunicare foarte buna. Cuvintele mele pleaca din inima, fara imbalsamari si poleiri, si ma bucur ca un copil cand cineva priceput si cu experienta imi spune ca place si e bine.

      Sa avem parte de ani multi de prietenie virtuala!

      Ștergere
  6. Eu când iubesc ma scund în boaba de roua și vin odată cu diminețile peste palate de cleștar sa mângâi rozele care ne spun povesti despre esentialul sentiment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Muscalu,
      ma onoreaza semnul de lectura si interpretarea poemului in stilul dvs. Ganduri bune!

      Ștergere
  7. Eu, când iubesc,
    transform zilele în eternităţi şi nopţile în universuri infinite

    Frumos curge simfonia cuvântului, aici, la tine, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarta-ma Elena pentru lipsa raspunsului. Ma bucur ca iti faci timp sa ma citesti. Din pacate scriu rar, repede, ma inchid in mine si prefer sa tac.

      Am schimbat fata blogului si intentionez sa revin.


      Ștergere