marți, 26 iunie 2012

Portia de bucurie

In fiecare zi, de mai bine de un an, ma trezesc la 4 si 17 minute fix. Ce poti sa faci cu noaptea in cap intr-un apartament? Mai... nimic!
De cand a venit vara, in jurul orei 5.30, sunt pe faleza. Fac miscare si ma antrenez pentru o noua zi. Un exercitiu care face bine si la trup si la suflet. Nu sunt singura. Suntem multi, suntem veseli, ne incarcam bateriile si dam Buna dimineata soarelui!
Dupa cum vedeti, nu conteaza varsta. Bucuria este pentru toata lumea. Bunicii din imagine sunt campioni la veselie si, chiar daca se misca putin mai greu, nu abandoneaza niciodata!

O portita uitata deschisa in cer, a lasat sa scape o frantura de curcubeu. De unde  a aparut, pe cine vroia sa salute? Eu, in naivitatea mea, cred ca i s-a facut dor de pamant si a tras putin cu ochiul.

Ploaia a venit mult mai tarziu, peste vreo 2 ore.



4 comentarii:

  1. Bună să-ţi fie dimineaţa şi inima, draga mea prietenă!
    Mulţumesc pentru porţia de bucurie!
    În curând voi avea şi eu una:peste o săptămână şi jumătate plec, împreună cu soţul meu drag, să văd marea noastră. Mi-e tare dor de ea!
    Când mă voi întoarce, mă voi duce să-mi aleg de la o prietenă, un căţeluş mic-mic(al meu, a murit acum 2 luni şi mi-e greu fără el).
    Voi reveni şi pe blog.
    Te îmbrăţişez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru tine, Lacrima draga! Anul acesta nu merg la mare dar astept impresiile tale. Am un an mai greu si ma "rasfat" doar cu bucurii care nu depind de bani neaparat. Cand o sa devii mamica de catel sa nu uiti sa postezi o fotografie a norocosului.
      Iti doresc sa ai un concediu placut si... saruta marea pentru mine!

      Ștergere
  2. O nota de bucurie si relax, mi-au calatorit cuvintele tale si imaginile..
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena bucuria este la vedere si nu costa nimic... doar trezitul de dimineata si alergatul!

    RăspundețiȘtergere