duminică, 27 mai 2012

Mulţumesc, Loreen!

A trecut şi finala Eurovision 2012... Răsuflu uşurată! A caştigat cea mai buna piesă, mă refer atât la compoziţie cât şi la punerea în scenă. Loreen a fost un fluture în furtună. Un exemplu de bun simţ şi rafinament, o cântăreaţă diafană cu o voce fantastică. Am ascultat piesa doar în semifinale şi... a fost suficient. Am înţeles de ce era favorită şi am votat, hotărât, pentru Euphoria. Nu ştiu dacă aţi observat dar era în picioarele goale, îmbrăcată până în gât (cu un decolteu din care lipseau silicoanele), un machiaj simplu de scenă, părul drept.
 Aseară am fost un om mulţumit pentru că Eurovisionul a fost un spectacol pe cinste. Europa a ales, din hoarda care făcea zgomot, O VOCE şi un dans ca un fâlfâit de aripi de fluture.

5 comentarii:

  1. Da,Aris si eu ma bucur ca a câștigat Lorren Eurovisionul chiar cu o seara inainte de concurs am facut o postare anticipata pe facebook-ul meu despre faptul ca, o vedeam printre favoriti si chiar,castigatoare.Imi place atat ea ca voce cat si piesa in sine.Prima data am auzit-o intr-o seara pe un post muzical dar,nu stiam atunci ca e reprezentata Suediei...Cred ca prima data dupa multi ani Europa,a ales o melodie pe merit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minune, in primul rand Loreen facea nota discordanta cu ceilalti concurenti, in al doilea rand rafinamentul, modestia, seriozitatea sunt convinsa ca i a ridicat punctajul. In lume se simte nevoia de o schimbare de mentalitate, de o rasturnare a valorilor. Eu urmaresc Eurovisionul de aproape 30 de ani si recunosc, cu mana pe inima, ca anul acesta a fost special. Nu stiu daca Loreen va avea cariera pe care a facut o Celine Dion, ii doresc mult succes, pentru ca putini castigatori ai Eurovisionului au performat, dar melodia este exceptionala...

      Ștergere
  2. Asa e,ai perfecta dreptate!Nu mai domnul C. Vadim T are parere diferita dar de'traim cica intr-o tara libera...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate minti, atatea pareri Minune! In cazul asta cate urechi. Din punctul meu de vedere, ca telespectator, a fost o alegere buna anul acesta!

    RăspundețiȘtergere