vineri, 29 aprilie 2011

Am fost prinţesă!

Clipa aceea, care în realitate a durat o zi, a fost...

Am trăit-o! Era 10 iunie, ziua când am fost mireasă. Privind fotografiile de atunci, cred că am fost o singură dată în viaţă prinţesă. Atunci! Parura era o coroniţă de perle finuţă, de care aveam prins un voal scurt, dublu, care îmi ajungea undeva la mijlocul spatelui. Rochia era simplă. Îmi lăsa umerii dezgoliţi, urmărea talia subţire până sub şold, apoi exploda într-un cloş învolburat. Purtam o pereche de săndăluţe cu toc foarte înalt. Cerceii erau două fundiţe din aur, iar, după cununia religioasă, pe degetul inelar, verigheta...

Kate frumoasa prinţesă, mireasa superbă de astăzi, mi-a amintit de tinereţea mea. De singura zi în care mi-am dorit să fiu fericită!

Am fost doar... prinţesă!

13 comentarii:

  1. Ai fost... iar dacă anii și-au pus amprenta pe fața ta, în ochi și în suflet, ai rămas tot prințesa de-altădat`.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiţi, cred că orice fată a visat măcar o dată să devină prinţesă. Desi iubesc si sunt iubita si ma simt printesa inimii lui...eu visez sa imbrac o rochiie clasica putin impunătoare rosie insa,spre jos sa fie neagra(by Catalin Botazatu)sa am manusi lungi si o diadema fina pantofi negri,undeva afara intr-o curte mare si sa fie cununia religioasa si nunta in plina vara cu cei apropiati noua cu tort albastru,iar verighetele sa fie simple dar peceteta sufltelor noastre pentru totdeuna insa,viata si criza asta ma trezeste la realitate... :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Aris , insasi numele tau este a unei printese . in fiecare clipa in gandurile tale si in inima ta trebuie sa ramai printesa vietii tale. Nu este nevoie sa traiesti intr-un palat, este destul sa te crezi .Iata ca noua printesa il avea drept idol pe print ai posterul lui era atarnat in dormitorul ei. Psihicul lucreaza chiar daca noi nu vrem sa recunoastem .suntem ceea ce ne-am oferit singuri.O viata obisnuita simpla ssi plina de minuni.Multe imbratisari Printesa Alis.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deniza,
    ziua nuntii ramane ziua in care chiar devenim printese ale inimii barbatului iubit. Din pacate, eu mi-am pierdut printul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cadar,nu iti pierde speranta!
    Viseaza! Fericirea din vis e unica si iti infrumuseteaza viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. C.T. ai dreptate!
    La urma urmei nimic nu ma impiedica sa fiu ce imi doresc.
    Ganduri bune si numai bucurii, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Viata e frumoasa,atunci cind iti doresti ceva cu multa credinta.Visele se implinesc atunci cind iti doresti cu toata fiinta(trebuie insa ca aceste vise sa fie pamintene)Zile senine si ginduri frumoase sa ai in calea ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Meg, bine ai venit!
    Despre frumusetea vietii vorbeam si eu, draga mea,
    despre o clipa de fericire irepetabila...

    RăspundețiȘtergere
  9. amintirea si speranta nu se sting decat atunci cand incetam sa credem in ele.
    zi senina, week end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  10. tu29dor, amintirile sunt frumoase, pentru ca eu le fac povesti si bucur suflete...
    Un weekend minunat, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. toata lumea vorbeste despre printese ;am vrut sa zic ceva si despre printi dar ca sa nu fiu etichetat misogin las pe altadata mai ales ca astazi este ziua mamelor.
    iti doresc o saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Kis, nu te supara!
    V-a veni si timpul printilor, dar in povestea mea printul m-a dezamagit.
    O saptamana binecuvantata si tie!

    RăspundețiȘtergere
  13. draga Aris
    te rog sa ma ierti,am cam stricat farmecul postarii cu commentul meu pentru ca nu am asimilat bine continutul din prima,dupa multe pagini citite despre nunta secolului,si f multe se refereau doar la Ea, si eu faceam aluzie tot la acest eveniment.
    cu consideratie

    RăspundețiȘtergere