marți, 30 noiembrie 2010

Ţara din inima

Nu am cuvinte prea multe să spun despre Ţara pe care o iubesc.
Aici e copilăria, aici sunt amintirile, aici e viaţa mea!
Nu cunosc altă Ţară, aşa cum nu cunosc alţi părinţi, bunici, prieteni ...
Comunic cu oamenii în aceeaşi limbă pe care o ştiu dintotdeauna: limba în care plâng, limba în care râd... Cea mai frumoasă din Univers, Limba Română!
Nu e nevoie să-mi imaginez raiul, pentru că trăiesc în rai...
Cu capul sus şi mâna pe inimă, mulţumesc Ţării care mă hrăneşte, îmi permite să-i respir aerul şi să-i învăţ istoria!
La mulţi ani, ROMÂNIA!

9 comentarii:

  1. imi place titlul postarii .."Tara din inimi"...si daca sunt departe tot acolo in inima a ramas ...mi-e dor de orice de acasa ..sa ai o zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani Romania!
    LA MULTI ANI DRAGA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  3. maestrul Petre Tutea dupa ani grei de temnita comunista spunea:,,sant mandru ca sant roman,,
    in ciuda a tot ce se intampla in tara noastra sa spunem ca o rugaciune:
    Dumnezeu sa binecuvinteze Romania!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine spus, nu se putea! Iar titlul, inefabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt departe dar Tara mi-o port in inima! La multi ani si tie Aris!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, draga mea draga!
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere