duminică, 1 august 2010

Vreau sa citesc! *

M-am nascut cu o boala incurabila...
Nu sunt moneda convertibila!... Nu vand si nu cumpar nimic,dar mai ales nu ma vand si nu ma cumpar in functie de parerea unuia sau a altuia... prefer sa raman in picioare... sa trec prin viata in picioare... sa ma aplec doar sa-mi sarut copilul pe frunte...
*
Demnitatea nu se invata nicaieri, treci prin procesul de inoculare , doar pentru ca vrei...
Cand am sentimentul ca sunt marginalizata primesc lovitura direct... fara sa-mi las ochii in pamant si fara sa caut retete de compromis... Nu pot invinge intotdeauna, iar loviturile pot fi extrem de dureroase, dar am incapatanarea de a ramane in picioare...
*
Nu-mi plac trendurile, pentru ca efectiv acestea sunt o forma de promovare a ridicolului. Cand spui: e in trend, inseamna e la moda, deci obligatoriu e un curent pe care absolut toti trebuie sa-l urmam... Nu sunt de acord! Fiecare avem libertatea de a alege ce ne place sau ce nu ne place, ce ne reprezinta sau nu, cum definim modernul sau cum ne alegem modele...
*
Acum e in trend cartea lui Mircea Cartarescu, "frumoasele straine"...
Foarte frumos, dar mie nu-mi place Cartarescu, si atunci ce variante am? In tara asta doar Mircea Cartarescu mai scrie? Unde sunt scriitorii romani contemporani?... poate ar trebui sa intreb in limba engeza, dar in tara mea vorbesc, scriu, gandesc romaneste! Pentru ca limba romana, e singura limba in care consider ca trebuie sa imi manifest demnitatea!

2 comentarii:

  1. Nici mie, nu-mi place Cărtărescu!
    Cum o fi ajuns nenea ăsta scriitor? Acum câţiva ani era în programa de BAC. Ştii că se studiază la liceu?
    Pe mine, poeziile lui, m-au dezgustat.
    Şi când te gândeşti că există atâtea talente nedescoperite...
    Nu cred că mai e loc, din cauza unora gen Cărtărescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Face parte, dupa parerea mea, din specia rara a norocosilor care au prins un vid de talent si a devenit cunoscut... La ce literatura avem, nu stiu cine a avut curaj sa-l tipareasca... totusi a prins, se vinde foarte bine... chiar nu stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere