luni, 16 august 2010

cu drag, pentru o pisica...

O cheama Suzi...
De un an de zile este o prietena constanta si draguta. Dimineata la ora 5 si seara pe la 7, facem terapie... terapie prin afectiune neconditionata...
Cine este Suzi?
Suzi e pisica siameza a vecinei de la parter, o pisica cu multa personalitate si foarte afectuoasa... E rasfatata si sensibila, dar mai ales e un terapeut pentru tristete... Simte starile mele sufletesti, simte starea de bucurie si se comporta ca un copil foarte bine educat... doar nu vorbeste... Suzi e o fata cu ochi albastri si mustati lungi, care imi da prima buna dimineata si care imi cheama somnul seara, dar mai ales care nu ma lasa niciodata sa plang...Si cel mai important: nu-mi reproseaza nimic, niciodata!
Suzi e prietena mea, cea mai buna... si am certitudinea ca atunci cand v-a fi sa trec dincolo, ea ma v-a intampina prima si o sa ne bucuram de toate amintirile lasate aici, impreuna...
Multumesc, pisicuta cu ochi minunati, pentru ca imi faci diminetile frumoase si serile linistite...

4 comentarii:

  1. Un zambet Aris. Nu toate pisicutele sunt prietenoase, insa tu esti norocoasa cu o asa "vecina".. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Suzi, e cea mai dulce pisica pe care am cunoscut-o... e desteapta si reactioneaza ca un om bine educat... toata familia o iubeste...

    RăspundețiȘtergere
  3. In general nu imi plac pisicile dar pe iubitul il alint motanelul meu drg si micut fiindca are caracter a unei pisicii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac pisicutele. Ai mei au trei: o mama - pisica si doi puiuti pe care ii iubesc ca pe ochii din cap. Sunt jucausi si extrem de destepti.

    RăspundețiȘtergere