duminică, 25 iulie 2010

Avem scriitori exceptionali...

Nu cred ca o carte are atata putere sa-ti schimbe viata, dar cred ca ti-o poate inobila, ii poate da valoare si mai ales , o carte schimba mentalitati bolnave… Sunt o persoana timida, care si-a gasit un refugiu in carti si un mod frumos de a-mi petrece viata, nu-mi place zgomotul, nu-mi place prostia afisata, sunt permanent in cautarea rafinamentului si a valorii. Stiu, suna putin ciudat, ca in societatea aceasta sa mai existe oameni simpli cu astfel de idei, dar ma consider favorizata ca fiinta umana, pentru acest dar minunat… sa am puterea de a nu ma amesteca cu necivilizatii, pentru ca in fond omul toata viata trebuie sa se depaseasca, sa se cizeleza si sa se educe pentru a deveni nemuritor in spirit… Voi reciti “La Medeleni” si sper sa ma ajute sa-mi curat sufletul de mizeria prezentului… Astazi mi-am amintit ca a existat un Ionel Teodorenu absolut genial, un cititor de suflete si un mare romancier…O Valoare incomensurabila a literaturii romane, o bijuterie valoroasa de pastrat in seiful sufletului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu